Colofon/Over TPO

Nieuw TPO

Per 2024 heeft Young Media The Post Online overgenomen. Gestaag en met ambitie bouwen we momenteel aan een herpositionering van het medium. Met een talentvol team in opbouw, streven we er naar om dé allereerste 24/7 online nieuwszender van Nederland te worden. Houd onze website in de gaten of meld je aan om op de hoogte te blijven.

Met de overname door Young Media krijgt TPO de kans om de missie  verder te versterken en de journalistieke ambities naar een hoger niveau te tillen. In een snel veranderend medialandschap kan TPO nog flexibeler zijn en inspelen op de behoeften van het TPO publiek. De focus ligt op old school journalistiek waarin het ‘wie, wat, waar, waarom, wanneer en hoe’ van belang zijn, met inachtneming van hoor- en wederhoor.

TPO staat bekend om zijn solide reputatie die door de jaren heen is opgebouwd en is vastbesloten om te blijven investeren in mensen, nieuws en strategieën die de toekomst van journalistiek vormgeven.

De visie van TPO is om een norm te stellen voor journalistiek die verder gaat dan het oppervlakkige en in plaats daarvan de diepere lagen van elk verhaal verkent. Met deze visie in gedachten is TPO van plan om zich verder te ontwikkelen tot een Nederlandse versie van CNN of Fox News, waarbij het de behoeften van de lezers centraal wil stellen door het 24/7 leveren van nieuws.

Met deze nieuwe koers is TPO op weg naar een nieuw tijdperk van Nederlandse nieuwsvoorziening.

TPO verwelkomt tevens Zamire Willems als de nieuwe hoofdredacteur, die een rijke ervaring en een frisse visie met zich meebrengt. Met haar leiderschap zal TPO voortbouwen op de sterke journalistieke principes die het altijd heeft gekoesterd.

We kijken uit naar deze nieuwe fase van TPO onder de vleugels van Young Media, waarbij we ons blijven inzetten voor kwalitatieve en onafhankelijke journalistiek, met een geluid dat een breed scala aan stemmen vertegenwoordigt.

Redactie

 

Hoofdredacteur: Zamire Willems.

Design: Marijn Tijhuis van Fatpixel.nl.

Hosting: True.

De domeinen Thepostonline.nl en TPO.nl zijn onderdeel van de besloten vennootschap TPOOndertussen B.V.

TPOOndertussen B.V. is 100% eigendom van Young Media.

De inkomsten van TPO.nl zijn afkomstig van: advertenties (banners), betaalde partnerbijdragen (voorheen op pagina ‘Partnerbijdragen‘, tegenwoordig op pagina ‘Ondernemen‘), YouTube-advertenties, Outbrain-advertenties, Bol.com affiliate-links*, abonnementenverkoop TPO Premium en incidentele (particuliere) donaties.

*TPO ontvangt een percentage van de verkoopprijs per door TPO aanbevolen boek of product van Bol.com.

Over de inkomsten van abonnementenverkoop wordt 9% btw afgedragen. Over alle overige inkomsten wordt 21% btw afgedragen.

Donaties aan auteurs worden voor 100% aan de auteurs uitbetaald. TPO.nl houdt geen extra afdracht in.

Over donaties wordt geen btw afgedragen.

TPOOndertussen B.V. heeft geen ANBI-status. Donaties kunnen niet worden afgetrokken van de belasting.

TPOOndertussen B.V. ontvangt geen subsidies. De aandeelhouder(s) zijn niet gelieerd aan een politieke organisatie.

TPO.nl krijgt niet betaald voor het plaatsen van artikelen, anders dan de betaalde bijdragen op de pagina ‘Partnerbijdragen’ of de betaalde bijdragen op de pagina ‘Ondernemen’.

TPO Podcast is een aparte, zelfstandige identiteit, TPO Podcast BV, en valt niet onder de TPOOndertussen B.V.

 

[email protected]